Wednesday 1 July 2015

KEPUTUSAN KARNIVAL MGBSIM SUKAN SRI 2015


BADMINTON BANIN DOUBLE





BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH

1
JOHAN
SRI AS SAIDIYAH

2
NAIB JOHAN
SRI AL ISLAH

3
KETIGA
SRI AL AMIN BANGI

4
KEEMPAT
SRI AL FURQAN SHAH ALAM



BADMINTON BANIN SINGLE





BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH

1
JOHAN
SRI AL AMIN KL

2
NAIB JOHAN
SRA AL HIDAYAH IPOH

3
KETIGA
SRI AL ISLAH

4
KEEMPAT
SRI AL ITQAN



BADMINTON BANAT SINGLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI HIRA
2
NAIB JOHAN
SRI AMAN WAKAF BARU
3
KETIGA
SRI AL AMIN KEMAMAN
4
KEEMPAT
SRI HIDAYAH JB


BADMINTON BANAT DOUBLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRA HIDAYAH IPOH
2
NAIB JOHAN
SRI IRSYAD KUANTAN
3
KETIGA
SRI AL AMIN DUNGUN
4
KEEMPAT
SRI AL AMIN KERTEH


PING PONG BANIN SINGLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AL AMIN BANGI
2
NAIB JOHAN
SRI HIDAYAH JB
3
KETIGA
SRI AL IRSYAD KUANTAN
4
KEEMPAT
SRI AL AZHAR


PING PONG BANIN DOUBLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AL AMIN GOMBAK
2
NAIB JOHAN
SRI AL IRSYAD KUANTAN
3
KETIGA
SRI HIRA KLANG
4
KEEMPAT
SRI AL AMIN KEMAMAN


RENANG BANIN SINGLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI HIDAYAH JB
2
NAIB JOHAN
SRI AL AMIN BANGI
3
KETIGA
SRI AS SAIDIYAH
4
KEEMPAT
SRI AL AMIN KL


RENANG BANIN DOUBLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SEK REN AL-AMIN KL
2
NAIB JOHAN
SRI HIDAYAH JB
3
KETIGA
SRI AL-FURQAN SHAH ALAM
4
KEEMPAT
SRI AS SAIDIYAH


RENANG BANAT SINGLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AL AMIN CERAS SELATAN
2
NAIB JOHAN
SRI I MUSLEH
3
KETIGA
SRI AL AMIN KL
4
KEEMPAT
SRI AL AMIN BANGI


RENANG BANAT DOUBLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AL AMIN KL
2
NAIB JOHAN
SRI AL FURQAN SHAH ALAM
3
KETIGA
SRI AL AMIN KEMAMAN
4
KEEMPAT
SRI AL AZHAR


PING PONG BANAT SINGLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AL AMIN GOMBAK
2
NAIB JOHAN
SRI AL AMIN KEMAMAN
3
KETIGA
SRI AL AMIN NILAI
4
KEEMPAT
SRI AL ISLAH


PING PONG BANAT DOUBLE



BIL
KEDUDUKAN
NAMA SEKOLAH
1
JOHAN
SRI AS SAIDIYAH
2
NAIB JOHAN
SRI AL AMIN KL
3
KETIGA
SRI AL AMIN KEMAMAN
4
KEEMPAT
SRI HIDAYAH JB

No comments:

Post a Comment